Castigarea increderii consumatorilor in conectivitatea auto
Tehnologia continua sa se dezvolte cu o viteza fulgeratoare. Tot ce nu se stia ca se poate face in timpul sofatului auto este deja posibil sau in curs de dezvoltare. Ecranele Yetglossy si interfetele touch sunt doar o parte a conceptului modern materializat in masina conectata. Consumatorii doresc sa fie siguri ca aceste device-uri au un scop si sunt de incredere cand sunt folosite pentru a nu crea disconfort si este normal sa fie asa.
Starea curenta a hardware-ului conectat la masina
Prezentatorii de la Vehicle conectate Europa 2018, in cadrul conferintei de la Bruxelles au subliniat ca, pentru a asigura ca experienta masinii conectate are succes, trebuie creata o infrastructura solida sau un ecosistem puternic si performant al tuturor partilor implicate in industria serviciilor conexe de mobilitate. Preocuparea consta in faptul ca lipsa unui astfel de sistem coerent (adica aplicatii, servicii / solutii, retele, date, etc.) va limita posibilitatile.
Vehiculele fara sofer pot sau nu pot fi posibil de realizat in viitorul apropiat – nivelurile actuale de automatizare ale majoritatii masinilor de astazi sunt de la 0 la 1 (cu 5 considerate automatizari complete). Tesla, de exemplu, dezvolta masini la nivelul 3, eventual 4. Dar adevarata automatizare nu este doar cu o masina, ea insasi inseamna ca masinile se pot conecta la alte masini.
Urmatoarea generatie
Aceasta inseamna ca o colaborare intre diferite aplicatii conectate trebuie sa fie o decizie continua si constienta, insa ceea ce incetineste transmisiile este timpul necesar pentru a se deplasa prin retele. In timp ce unele companii din industrie dezvolta interfete inovatoare, altele, cum ar fi HPE si Laboratorul 5G din Germania sunt canalizate pe a dezvolta sisteme performante.
Cu cat sistemele pot procesa mai repede informatiile, cu atat mai rapid pot fi indeplinite sarcini de catre aplicatii, creand sisteme de conectivitate la nivel superior. Viteza de functionare este doar o parte a viitorului conectivitatii mobile. Utilitatea este cealalta. Utilizatorii trebuie sa obtina performanta pentru a fi motivati sa investeasca.